ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Παρακαλούμε διαβάστε τους “όρους χρήσης“, πριν μας στείλετε email.

Ποιοί είναι οι τρόποι παραγγελίας;

Μπορείτε να παραγγείλετε online μέσω του site μας, επιλέγοντας τα προϊόντα που θέλετε, πατώντας ‘προσθήκη’ και ολοκληρώνοντας τα βήματα της παραγγελίας.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ Η ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners της διαδικτυακής πύλης VIVAWALLET.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Η πληρωμή μπορεί να γίνει κατά την παραλαβή της παραγγελίας με χρέωση 2,50 ευρώ.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Η κατάθεση μπορεί να γίνει στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:

Τράπεζα: ALPHA BANK

IBAN: GR39 0140 1730 1730 0233 0001 877

Δικαιούχος: ΣΟΦΙΑ ΛΙΑΠΗ

Στην κατάθεση θα πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός παραγγελίας στην αιτιολογία και να σταλλεί το αποδεικτικό της κατάθεσης ή ο αριθμός συναλλαγής στο  info@crueltyfreecosmetics.gr.
Η αποστολή της παραγγελίας θα γίνει μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης.

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;
  • Παράδοση στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ Courier). Η αποστολή στη διεύθυνσή σας επιβαρύνεται με το ποσό των 2,50 ευρώ για παράδοση εντός Αττικής, και 2,90 ευρώ για παράδοση εκτός Αττικής. Για παραγγελίες άνω των 45 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Σημείωση: Η παράδοση σε δύσβατες ή απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να μην είναι δυνατή από τον μεταφορέα. Στην περίπτωση αυτή η παράδοση θα γίνει στο πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ ή ΕΛΤΑ Courier.

Αν επιθυμείτε ειδικές οδηγίες παράδοσης σημειώστε το στα σχόλια της παραγγελίας σας. Θα προσπαθήσουμε να τις τηρήσουμε, όμως δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για αυτό καθώς το πρόγραμμα παραδόσεων δεν εξαρτάται από εμάς, αλλά από τον εκάστοτε μεταφορέα.

Όλα τα ανωτέρω ισχύουν για παραδόσεις εντός Ελλάδας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αν θέλετε να ακυρωθεί η παραγγελία σας επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο στο info@crueltyfreecosmetics.gr, ώστε, αν υπάρχει δυνατότητα, να σας εξυπηρετήσουμε.

Τι γίνεται αν λάβω ελαττωματικό ή λάθος προϊόν;

Λυπούμαστε πολύ για αυτό!

Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο και θα το λύσουμε!

Μπορώ να σας βρω μόνο online?

Ναι, είμαστε αποκλειστικά online shop και δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ




* Απαραίτητα πεδία